Przegląd
Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.
Dodatkowe elementy bezzwrotne:
- Gift cards
- Downloadable software products
- Some health and personal care items
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
W pewnych sytuacjach przyznawane są tylko częściowe zwroty:
- Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.
- Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 30 dni od dostawy
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a pieniądze zostaną automatycznie zwrócone do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.
Late or missing refunds
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.
Sale items
Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.
Wymiany
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.
Shipping returns
To return your product, you should mail your product to: {physical address}.
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Need help?
Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.