Dostawa i płatność
- Czas realizacji zamówienia:
Zamów i opłać do godziny 12:00 w dni robocze, a paczka zostanie wysłana w ten sam dzień. Zamówienia złożone po godzinie 12:00, będą realizowane od 1 do 4 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia płatności). Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy. Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski (lub innych krajów europejskich) za pośrednictwem: Firmy kurierskiej Inpost W przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.
- Metody płatności:
- Szybki przelew PauU– elektroniczny przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU.
- Przelew standardowy – Przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy.
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO:
53 1050 1302 1000 0092 9294 5905
1-Drive Szymon Cieśla
ul. Chopina 94
43-600 Jaworzno c)
- Płatność gotówką przy odbiorze
- Koszty przesyłki na terenie Polski
Przesyłka kurierska: 12,99 PLN
Przesyłka kurierska – pobranie: 14,99 PLN
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia (lub poinformowanie Sklepu o potrzebie wydłużenia czasu przeznaczonego na dokonanie płatności). W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje usunięte. Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po otrzymaniu autoryzacji banku. Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 300,00 zł (do 30kg) – koszty przesyłki GRATIS (na terenie PL) Promocja nie obowiązuje w trakcie trwania promocji darmowych wysyłek oraz wysyłek paczek powyżej 30kg.
UWAGA! Niektóre produkty z naszej oferty nie podlegają promocji gratisowej wysyłki. Odpowiednia adnotacja zamieszczona jest w opisie produktów.
- Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze uszkodzony?
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej. Jeżeli zauważycie Państwo iż paczka jest zniszczona, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać protokół po czym poinformować nas o tym.